7.31.2013

taller per a nens i nenes
Recordeu quan treballàvem amb pega i es quedava enganxada als dits? no se vosaltres, jo me la treia amb les dents i no parava fins que no en quedava. M’agradava la suavitat del fang, l’olor de la plastilina, em fascinaven els colors que sorgien de barrejar-ne uns quants i m’emocionava quan descobria una nova barreja (semblant a la sopa d’all), em podia passar hores retallant trossos de diari o de revistes i em feia un collage molt personal, era com estar en un laboratori i experimentar sense tenir que diseccionar cap granota. Era divertit, és divertit i fascinant. Em segueix inspirant encara.
Ara, en mig del carrer Major de Lleida, en el número 24, prop de la Paeria, en el Cercle de Belles Arts, els vostres fills de 6 a 12 anys tenen un espai on empegar-se, on embrutar-se, plastilinitzar-se i experimentar. Un espai on aprendran els pintors universals i locals, un espai on coneixeran els diferents estils pictòrics i on faran manuals i pintura.
Si necessiteu que els vostres fills millorin l'escriptura, farem manuals adaptats a perfeccionar les habilitats amb les mans, farem manuals i dibuixos que li permetran al vostre fill millorar el traç, i millorant el traç, millorem l'escriptura.

Les classes es faran a escollir els dimarts, dimecres, dijous o divendres, de 6 a 7.30 de la tarda, en grups reduits. La persona encarregada de fer les classes sere jo, il·lustradora i dissenyadora gràfica amb experiència en docència i amb més de vint anys dedicada a treballar l’aquarel·la.
Si voleu parlar-ne més, tenim dues maneres, per correu electrònic lupe.ribot@gmail.com o per telèfon 646 85 64 98.
Si voleu conèixer l’espai on els vostres fills desenvoluparan la creativitat, podeu concertar una entrevista a l’aula i ens coneixem.
Engeguem l’1 d’octubre.
Ens ho passarem BOMBA

No hay comentarios: